Meest gestelde vragen

De gemiddelde levertijd bedraagt 12-15 dagen. Onze producten
worden namelijk direct vanuit de leverancier naar jou verzonden. Door dit
unieke businessmodel kunnen wij enorm besparen op opslag- en
transportkosten en kunnen wij de producten tegen een lagere prijs
aanbieden dan de concurrent

In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de
verwachte levertijd geleverd. Helaas kan het weleens voorkomen dat een
bestelling in het leveringsproces vertraging oploopt. Je kunt de status van
je bestelling checken via de volgende link:


Volg je bestelling – The Goodie Store]
Heb je 3 dagen na de verwachte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan
even contact met ons op.

Omdat we werken met verschillende leveranciers kan het zo
zijn dat producten afzonderlijk van elkaar verzonden worden. Als er items
uit je bestelling ontbreken ontvang je deze doorgaans na 2-3 dagen.
Onze excuses voor het ongemak.

De verzendkosten van de bestelling nemen wij voor eigen
rekening.

Ja, dat is mogelijk binnen 14 dagen na ontvangst. Lees hiervoor de stappen die je moet volgen op de ruilen & retourneren pagina van de website.

Vanaf het moment dat je pakketje is aangekomen bij het
postorderbedrijf is de Track en Trace informatie beschikbaar. Hou er
rekening mee dat er enige vertraging tussen kan zitten.

Na het plaatsen van je bestelling ontvang je altijd direct een bevestigingsmail. Het kan echter voorkomen dat deze e-mail per ongeluk in je spambox belandt. Daarom is het belangrijk om daar eerst te controleren. Verder is het verstandig om te dubbelchecken of je het juiste e-mailadres hebt opgegeven zonder typefouten. Als dit niet het geval is, kunnen de e-mails van de bezorgdienst niet correct worden bezorgd, waardoor je mogelijk je pakketje misloopt.